יום רביעי, 16 במרץ 2011

ברוכים הבאים לבלוג שלנו!

שלום רב לכולכם!
בבלוג זה ארצה לעשות דבר אחד - ורק דבר אחד בלבד! אני רוצה ליצור כאן כמות יפה של תוכן שתדבר על כל האתרים שנתקלתי בהם בזמן האחרון, אתרים טובים ואיכותיים, אתרים שימושיים אתרים שיעניקו לכם את הערך המוסף שאתם כל כך צריכים. ידוע כבר שמנועי החיפוש לא ממש מעניקים לנו את התוצאות הטובות ביותר למה שאנחנו מחפשים, הרבה פעמים כל מה שצריך - זה פשוט יד מכוונת בתחומים רבים - נניח לדוגמא מישהו מחפש לכתוב תוכנית עסקית, אוקיי, הוא כותב "תוכנית עסקית" בגוגל, ופתאום הוא מגלה רשימה מלאה של 10 חברות המעניקות את השירותים הללו, אבל בתכלס', העסקים הללו פשוט משלמים על קידום אתרים! מי באמת ממליץ לנו על החברות הללו? האם מישהו שאתם סומכים עלי אומר לכם - "שמעו - התוצאה הראשונה שאתם רואים בגוגל, זו התוצאה הטובה ביותר?? ממש לא! גוגל נותנים תוצאות על פי פרמטרים שלא תמיד מצביעים על איכות האתר!


ובשביל זה אנחנו כאן!
אני כאן בשביל לתת לכם המלצות על אתרים וחברות שאני נתקל בהם ביום יום - לא מדובר על אתרים מעוצבים או חברות ענקיות - מדובר על אתרים וחברות שפשוט עושות עבודה טובה ויעילה בתחומם!
אז אתם מוזמנים לקרוא את הבלוג שלנו, אנחנו תמיד פתוחים לרעיונות חדשים, רעיונות שיהפכו את הבלוג הזה לבלוג האיכותי ביותר ברשת הישראלית.
ומי יודע, אולי מישהו יבוא ויקנה אותנו...אני מת לאקסיט!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה