יום חמישי, 7 באפריל 2011

חברת תרגומים, או שאולי מתרגם פרילנסר?


השאלה הזו חוזרת על עצמה באופן קבוע - האם עדיף לנו לעבוד מול חברת תרגומים או שאולי עדיף לנו לעבוד אל מול מתרגם פרילנסר. כמובן שלכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו, והכל בסופו של דבר תלוי בצרכים שלכם.

עבודה מול מתרגם פרילנסר, יתרונות + חסרונות
היתרון הגדול ביותר הוא המחיר - פרינסנר מעניק לכם שירותי תרגום במחיר זול. החסרון העיקרי עם פרילנסר הוא המוגבלות - פרילנסר מוגבל לשפות מסויימות מאוד, פרינסר מוגבל לכמות עבודה מסויימת מאוד, ולבסוף, פרילנסר מוגבל לאיכות מסויימת מאוד. הכוונה היא שאם אתם פונים אל חברת תרגומים, ויש לכם בעיה מסויימת עם התרגום, יש "אבא ואמא", כלומר - התרגום מגיע עם אחריות מסויימת, ואתם יכולים להתלונן וישפרו לכם מה שדורש שיפור. מצד שני, פרילנסר יכול פשוט להעלם לאחר התרגום, ו...לכו תמצאו אותו...

עבודה אל מול חברת תרגומים - יתרונות וחסרונות
חברת תרגומים קודם כל מעניקה לכם שירות ומקצועיות. תרגום מסמכים עם חברת תרגומים איכותית, יכולה להיות במסה גדולה מאוד, במגוון גדול מאוד של תחומים ושפות, ואולי הדבר החשוב ביותר - תרגום עם חברת תרגומים רצינית כולל מן הסתם, איזשהו תקן של אחריות על איכות התרגום.
מצד שני, חברת תרגומים תגבה קצת יותר כסף עבור אותו התרגום בהשוואה אל מתרגם פרילנסר...

אז בואו נסכם לרגע:
הבחירה בין מתרגם יחיד לבין חברת תרגומים היא לא בחירה מורכבת יותר מדי: כאשר אתם זקוקים לתרגום יחידי, ואתם בתקציב דל (לדוגמא- תרגום לסטודנטים), אולי כדאי לפנות אל מתרגם פרילנסר. אך כאשר אתם זקוקים למסה של תרגומים והעבודה באופן כללי היא לטווח ארוך ובמיוחד כאשר אתם יכולים לשים עוד כמה שקלים עבור כל תרגום, במקרה הזה, אין שום ספק  - חברת תרגומים מקצועית היא הבחירה הנכונה.
שיהיה בהצלחה!
תורגם מספרדית על ידי חברת זמנהוף שירותי תרגום.

יום רביעי, 6 באפריל 2011

מחפשים שעון? אתרים ששווה להכיר

השבוע חיפשתי מתנות לקראת פסח המתקרב ובא והחלטתי השנה לרכוש לעובדות איתי במשרד שעוני יד. כאשר קונים מתנה לנשים ובמיוחד פריט אופנתי כמו שעון יד יש לעשות שיעורי בית (יותר ממה שציפיתי) ולכן התוודעתי אל מספר אתרים מובילים בתחום השעונים ושניים מהם בלטו במיוחד.

כאשר אני אומר ששניים מהם בלטו במיוחד אני מתכוון למחירים ולקטלוג השעונים העשיר אשר קיים באתר של שתי חנויות אלו וגם העובדה שהאתר של חנויות שעונים אלו הוא לא פרונט למחסן אלא השער אל חנות שעונים אמיתית גדולה, קיימת ועובדת במציאות.

נתחיל עם: אינטרטיים שעונים
אינטרטיים שעונים הוא ללא ספק אתר השעונים הגדול בישראל. אלפי שעוני יד ולמעלה מ30 מותגי שעונים ביניהם אינספור שעונים לנשים (וגם לגברים) ממיטב המותגים, חלקם מגיעים אלינו מבתי האופנה הגדולים של ארצות הברית ואירופה. באתר אינטרטיים ניווט מהיר בין מותגי שעונים, מנוע חיפוש מובנה ומחירים מעולים.
לביקור באתר לחצו כאן: www.intertime.co.il

נמשיך עם: דיאמונד טיים שעונים
אתר שעונים מעולה שמייצג את החנות דיאמונד טיים אשר ממוקמת בבני ברק ומציעה גם היא מגוון אדיר של שעוני יד במחירים מפתיעים ופעמים רבות מותגי שעונים שעוד לא הגיעו לארץ. בחנות שירות מעולה, אדיב ומתחשב ותוכלו להתקשר ולשאול כל שאלה שתרצו טרם לרכישה.
לביקור באתר לחצו כאן: www.diamondtime.co.il

אז זהו, רק אסכם ואומר שקניתי שני שעוני דונה קארן שימתינו כמובן שמגירה עד לבואו של חג הפסח. אז חג שמח לכם ומקווה שעזרתי לכם עם רעיון מקורי לחג או סתם כמתנה רומנטית ואני ממליץ בחום לפנות אל החנויות שעונים שהזכרתי כאן לרכישה בטוחה וקלה.

בהצלחה, סניור טיולים מאורגנים