יום חמישי, 18 באוגוסט 2011

איך למצוא מלון בוטיק בירושלים

בתי מלון בירושלים

ירושלים כיום מציעה חווית תיירות ומסגרתה גם נכנס שחקן נוסף ויקרתי שנקרא מלונות בוטיק, מלון בוטיק הוא למעשה מלון שמציע לנו חוויה ייחודית בניגוד לרשתות של בתי המלון הגדולים.

שאנחנו בוחרים לנו מלון  בירושלים לחופשה בירושלים יש כמה דברים שכדאי שנשים לב אליהם בכדי שנוכל להנות כמו שצריך מהחופשה שלנו ולא לגלות לפתע דברים שלא חשבנו עליהם

מחיר
זהו התחום שכולנו מכירים שמשפיע רבות על מחיר החופשה, מצד אחד אנחנו מחפשים מלון זול בירושלים, אך צד שני אנחנו רוצים לקבל את החופשה המושלמת   שיכולה להיות, לכן אנו צריכים למצוא את האיזון ולבדוק בדיוק מה אנחנו מקבלים בכסף שאנו משלמים ולזכור שזו לא חכמה לחסוך כסף שיבוא על חשבון ההנאה בחופשה ויוכל ליצור מצבים שיובילו לעגמת נפש. לכן כדאי למצוא את האיזון בין המחיר המינימאלי לחוויות החופשה המקסימאלית אך להבין בדיוק מה אתה מקבל ומה אתה לא.

מיקום בית המלון

מיקום זה אחד הדברים החשובים שיש לבדוק לפני שאנחנו רוצים לסגור עם מלון כלשהו, ולא משנה אם מדובר על מלון בוטיק בירושלים אוכל מלון אחר. אחד המקומות המרכזיים בירושלים זו העיר העתיקה ובנוסף גם מרכז העיר צריך לבדוק טוב את המיקום המדויק של המלון ומה המרחק שלו מהאזורים המרכזיים. האם זה מרחק הליכה, האם יש כביש סואן בדרך האם יש תחבורה ציבורית ליד בית המלון. כל אלה הם דברים חשובים שיכולים להשפיע על חווית החופשה שלכם ויש לשים לב אליהם לפני שאנו בוחרים את בית המלון.

פעילויות לילדים

אין ספק שהגעה לחופשה עם ילדים הופכת את החופשה ליותר מאתגרת, ולכן לאלה מביננו שמגיעים עם ילדים כדאי לשים לב שבוחרים את המלון מה הוא יכול להציע לנו מבחינת ילדים, האם יש הפעלות לילדים, האם החדרים מותאמים לילדים(מיטות נוספות בחדרים). לבדוק שיש בריכה במלון, ארוחות מיוחדות לילדים.

אורחים במלון
דבר שאנשים לא חושבים עליו זה הימצאותם של אורחים נוספים במלון. יש לזכור שאנו הולכים לבלות במחיצתם זמן לא מבוטל ולכן זה משהו שחשוב לברר, לדוגמא אם הרבה מאורחי המלון הם בדרך כלל חברה צעירים אז סביר להניח שהאווירה בבית המלון תהיה יותר אנרגטית ומרעישה ולא כל כך תתאים לזוגות שבאים לחופשה עם ילדים.

חופשה נעימה לכולם!!

יום שלישי, 9 באוגוסט 2011

יוגה - תתמקדו בעצמכם!

התמקדות עצמית

יוגה מקורה בהודו, משמעות המילה בין היתר היא חיבור, הכוונה בחיבור הוא בין הגוף לנפש.
יוגה משמשת לא רק כספורט, אלא לפעמים אפילו כדרך חיים.

יוגה בתור ספורט 
יוגה הוא ספורט המרגיע את הגוף , ועם זאת הוא נחשב כספורט לכל דבר .
ליוגה יש שיטות רבות לביצוע, כל אחת קרויה בשם אחר אך כולן מושתתות על אותו הבסיס.
התנוחות ביוגה עוזרות לכל הגוף, הן תורמות רבות לגוף האדם וגם לנפש האדם.
כאשר מתמידים ביוגה, בתנוחות, מתרכזים ונותנים לגוף להירגע, התוצאה היא גוף בריא יותר.

יוגה מתחברת לנפש
כיצד יוגה מתחברת לנפש? לכך תשובה פשוטה, יוגה מעבר להיותה ספורט  הוא ספורט רוחני היא מתרגלת שיטות כמו מדיטציה שעוזרות לאדם המבצע אותן להיות רגוע יותר ולחשוב באופן שונה יותר, נקי יותר.
המדיטציה, היא פן רוחני ביוגה, שונה ממנה פיזית , בו המתרגל לא זז ממקומו אלא עובד עם עצמו, לבד על החיבור לנפש ולשחרור .

מהי מדיטציה ?
השפעת המדיטציה היא על הנפש, מדיטציה נותנת  לאדם המתרגל אותה להתחבר אל הנפש שלו, אל חלקים מסוימים בגופו ולהתנתק מהסביבה.
כאשר מתרגלים מדיטציה באופן אמיתי, האדם מתנתק מהסביבה, והוא מרוכז כולו בעצמו בגופו וכו’…
בתרגול מדיטציה ניתן להתחבר לתחושות, למראות, ובעיקר לעצמך.
המדיטציה היא אפיק שלם בכל תחום היוגה, היא שונה ממנה, היא מקנה תחושת רוגע למתרגל אותה, המדיטציה אינה משנה את אופן חשיבת האדם היא מקנה לו אפשרות לראות דברי בבהירות.
לימודי יוגה
בלימודי היוגה  מתרכזים בנפש ובגוף ישנם סוגים של יוגה אנשים מתרכזים ביוגה הפיזית בשיטות שונות המתרגלות מתיחות גוף – אלו הם לימודי יוגה לילדים.
שיטה מסוימת לתרגול יוגה בדרך גופנית היא ההאטה יוגה המשמעות של היוגה הוא בין השאר שחרור הנפש, ההאטה יוגה עושה זאת בדרך גופנית בעזרת מתיחות שונות.
ייתכן כי התנוחות לא יהיו נוחות  אך הן משפרות את יציבת הגוף ואף מחטבות אותו.
יוגה נלמדת לאט בדרגות קושי שונות מהקל לקשה.
המתרגל צריך להיות מרוכז ולהתמיד, יוגה משפיעה רבות ועל הנפש של המתרגל.
בין שאתם צריכים לעשות יוגה, או יוגה דהררמה או בעצם – כל סוג של יוגה, הגיע הזמן להתחיל ולעשות את זה!

יום ראשון, 7 באוגוסט 2011

אריזה לפני הובלת דירה

אריזה נכונה לפני הובלת דירה

אחרי שכבר בחרתם חברת הובלות והיעד לדירה החדשה ידוע – הגיע הזמן לארוז את כל החפצים בצורה הטובה ביותר על מנת להגן עליהם מפגמי המעבר.

אז איך עושים את זה נכון?
הדבר הראשון שצריך הוא בעצם קרטונים אמידים שיעזרו לכם לרכז את החפצים שלכם בהובלת דירה. כמובן שבכל מכולת או סופר הקרובים לבית יש עשרות קרטונים כאלה הזמינים בחינם. אם תגיעו בסוף יום העסקים של אותו עסק תוכלו למצוא בקלות קרטונים שיעזרו לכם.

אם אפשר – תגייסו קרובי משפחה שיעזרו באריזה של ההובלות הקטנות והשבירות בשימוש פשוט של נייר עיתון. כלי מטבח כמו כוס זכוכית או צלחת יכולים להישבר בקלות במהלך ההובלה וחשוב לעטוף אותם בקפידה.
במידה והובלה לא מתבצעת בצורה מקצועית אריזה היא קו ההגנה הראשון של אותם חפצים החשובים לכם. ככל שתארזו בצורה מסודרת תוכלו גם לפרק את החפצים בצורה הנוחה ביותר ליעד המבוקש.

חוץ מאריזה מה חשוב לפני הובלת דירה?
הכי חשוב לפני שמתחילים מהם הפריטים שאתם רוצים להוביל לדירה החדשה , אם תספרו ותדעו מראש מה אתם רוצים להעביר תוכלו לחסוך הרבה מאוד כסף ותוספות לא צפויות מול חברת ההובלה.

עצה קטנה - אם מספר הפריטים הוא נמוך, ישנן חברות הובלה המתמחות בהובלה מהירה למספר פריטים נמוך כאשר היעד שלכם קרוב. חברות הובלה אלו יפרקו וירכיבו את הפריטים שלכם תוך מספר שעות עם מחיר נמוך יחסית. הובלת דירה זו מתאימה במיוחד לסטודנטים או לצעירים עם מגורים זמניים.

אז איך בוחרים מבין כל החברות בשוק?
קיימות הרבה חברות הובלה בשוק – מניסיון החברה שתציע לכם את המחיר הזול ביותר איננה החברה שתעשה את ההובלה בצורה החלקה ביותר ומהירה ביותר. כדאי להזהר מחברות שמציעות מחירי ריצפה שכן אלו לא חברות הובלה מקצועיות אלא אנשים פרטיים עם ציוד ברמה נמוכה.

לסיכום - אריזה היא אחד מהמרכיבים החשובים לפני צאתכם לדרך הדירה החדשה אך גם חשוב לבחור בחברת הובלות אמינה שתבצע הובלת דירה עם אריזה בצורה הטובה ביותר.
אני מקווה שמאמר הזה יעזור לכם – בהצלחה!