יום שלישי, 22 במרץ 2011

ייעוץ או טיפול זוגי ? המומלץ שלנו!

היום ארצה לדבר על נושא רגיש מעט, הזוגיות שלנו. הרבה פעמים אנחנו חיים את החיים, במרוץ המטורף הזה אנחנו מפספסים משהו מאוד חשוב: הזוגיות שלנו! הזוגיות שלנו היא אורגניזם חי – אי אפשר להשאיר אורגניזם חי ללא אוכל ומשקה, אי אפשר להזניח אורגניזם חי – הוא פשוט ידעך וינבול עם הזמן. אין ספק – מרוץ החיים יכול להשכיח את הדברים הקטנים והחשובים בחיים – זוגיות, משפחתיות ויותר מזה – התחושה האישית שלנו, ההרגשה שלנו עם עצמנו, הפסיכולוגיה של האני.

חברות המציעות טיפול זוגי
בואו אגדיר את זה  ככה – לא חסרות חברות, לא מקצועיות בעליל, המציעות שירותי טיפול זוגי, ייעוץ זוגי וטיפול פסיכולוגי בלי להשקיע הרבה מחשבה על הבנאדם או הזוגיות המקשיבה בצד השני של השפופרת. אני רוצה
להקדיש רגע ולדבר על זה – בין שמדובר על טיפול זוגי, או טיפול פסיכולוגי – כך או כך, חשוב מאוד שאותו יועץ יהיה איכותי, בעל וותק וניסיון, ופשוט בנאדם שאפשר לסמוך עליו באופן מקצועי. אין ספק כי לא קל לדבר על בעיות בזוגיות, אין כאן עניין של כסף – כמה מאות שקלים יותר או פחות – שווים את הזוגיות או הביטחון העצמי שלכם. במקרה הזה נתקלתי במספר חברות המציעות שירותים טיפוליים לא כל כך איכותיים. אני רוצה למליץ לכם על חברה אחת, חברה איכותית וטובה, המעניקה שירותים טיפוליים – טיפול זוגי, טיפול משפחתי וטיפול אישי (טיפול פסיכולוגי) מכון איזונים טיפול זוגי.

המלצה שלי על מכון איזונים טיפול זוגי
מכון איזונים טיפול זוגי בראשות ד"ר גלית לזר, פשוט יודעים לעשות את העבודה כמו שצריך. מדובר על מכון מאוד ותיק, אחד מכונים הוותיקים ביותר בישראל. מכון איזונים מעניק שירותי טיפול ואף ייעוץ זוגי מקצועיים בפריסה ארצית, ולא משנה באיזה עיר אתה נמצא – כך או כך, מכון איזונים תעניק לך את אותה הרמה של הטיפול. אני ממליץ על מכון איזונים בחום – זה המקום בשבילכם, אם אתם רציניים ובאמת מחפשים קצת ייעוץ והכוונה, אל תתביישו  - תרימו צלצול למכון איזונים, וד"ר גלית תשקיע מהזמן שלה ותעניק לכם ייעוץ והכוונה חמים.
מומלץ בחום!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה