יום רביעי, 23 במרץ 2011

הובלת משרד

הובלת משרד- עם חיוך:)
אין שום ספק, הובלת עסק מכל סוג וגם הובלת משרד הוא נושא רגיש. לצד אלפי מסמכים שכל משרד צובר עם השנים יש חשיבות עליונה לעשות הובלה מהירה כדי שהעסק יחזור לתפקד ולא יעמוד במקום כי כפי שכולנו יודעים בכל יום בו העסק עומד הוא מפסיד הרבה כסף.

הובלת משרד מהירה תלויה בשני גורמים. האחד כמובן, חברת הובלות מקצועית והשני סדר והכנה. בכל הובלה בין אם הובלת דירה ולא רק בהובלה של משרד יש צורך להקפיד על סדר ותכנון נכון אך הדבר נכון שבעתיים כאשר מובילים משרד לו מספר חדשים עם המון ניירת אשר משויכת לחדר מסוים במשרד.


בוחרים חברת הובלות
הצעד הראשון לאחר שסגרתם על משרד חדש ויש לכם כתובת ידועה ותאריך רצוי הוא לפנות אל חברת הובלות. אני תמיד ממליץ לפנות אל 3 עד חמישה חברות הובלות ולבקש הצעת מחיר להובלה. זכרו כי הצעת מחיר להובלה איננה הצעת מחיר מחייבת אלא אם הגיע אליכם נציג של חברת ההובלות ותמחר את ההובלה בעצמו.

פעמים רבות אני שומע מלקוחות שלי שמספרים כי הם סגרו על מחיר אחד עם חברת הובלות מסוימת ושינו להם את המחיר ביום ההובלה.. מה אפשר לעשות? ביום ההובלה עצמו אנחנו לרוב כבר בלחץ של זמן וחייבים להסכים.

לכן חשוב לבקש מנציג של חברת ההובלות להגיע אליכם וגם לציין בחוזה הובלות ביניכם כי התמחור שהוא נתן לכם עבור הובלת המשרד הוא תמחור מחייב!

הובלת משרד עם אריזה
תוכלו להזמין הובלת משרד עם אריזה. במצב כזה יגיעו מובילים מוקדם יותר מהצפוי ויתחילו לארוז את המשרד שלכם. אם החלטתם ללכת בדרך זאת, וגם אם לא כדאי לדעת לבקש מהמובילים לארוז כל משרד בקרטונים אשר מסומנים (לדוגמא) כחדר של אבי או חדר ארכיון וכך תוכלו לפרוק את הקרטונים המתאימים והציוד המתאים ישירות לחדר הרצוי במשרד החדש ולחסוך המון זמן ובאלאגן בשלב הפריקה של ההובלה.

בכל מקרה כדאי לסגור עם חברת הובלות לפחות שבועיים מראש ובחודשי הקיץ אפילו יותר מוקדם וכך להבטיח לעצמכם כי תיהנו מהובלת משרד מהירה וקלה!

בהצלחה, מומחה הובלות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה