יום ראשון, 7 באוגוסט 2011

אריזה לפני הובלת דירה

אריזה נכונה לפני הובלת דירה

אחרי שכבר בחרתם חברת הובלות והיעד לדירה החדשה ידוע – הגיע הזמן לארוז את כל החפצים בצורה הטובה ביותר על מנת להגן עליהם מפגמי המעבר.

אז איך עושים את זה נכון?
הדבר הראשון שצריך הוא בעצם קרטונים אמידים שיעזרו לכם לרכז את החפצים שלכם בהובלת דירה. כמובן שבכל מכולת או סופר הקרובים לבית יש עשרות קרטונים כאלה הזמינים בחינם. אם תגיעו בסוף יום העסקים של אותו עסק תוכלו למצוא בקלות קרטונים שיעזרו לכם.

אם אפשר – תגייסו קרובי משפחה שיעזרו באריזה של ההובלות הקטנות והשבירות בשימוש פשוט של נייר עיתון. כלי מטבח כמו כוס זכוכית או צלחת יכולים להישבר בקלות במהלך ההובלה וחשוב לעטוף אותם בקפידה.
במידה והובלה לא מתבצעת בצורה מקצועית אריזה היא קו ההגנה הראשון של אותם חפצים החשובים לכם. ככל שתארזו בצורה מסודרת תוכלו גם לפרק את החפצים בצורה הנוחה ביותר ליעד המבוקש.

חוץ מאריזה מה חשוב לפני הובלת דירה?
הכי חשוב לפני שמתחילים מהם הפריטים שאתם רוצים להוביל לדירה החדשה , אם תספרו ותדעו מראש מה אתם רוצים להעביר תוכלו לחסוך הרבה מאוד כסף ותוספות לא צפויות מול חברת ההובלה.

עצה קטנה - אם מספר הפריטים הוא נמוך, ישנן חברות הובלה המתמחות בהובלה מהירה למספר פריטים נמוך כאשר היעד שלכם קרוב. חברות הובלה אלו יפרקו וירכיבו את הפריטים שלכם תוך מספר שעות עם מחיר נמוך יחסית. הובלת דירה זו מתאימה במיוחד לסטודנטים או לצעירים עם מגורים זמניים.

אז איך בוחרים מבין כל החברות בשוק?
קיימות הרבה חברות הובלה בשוק – מניסיון החברה שתציע לכם את המחיר הזול ביותר איננה החברה שתעשה את ההובלה בצורה החלקה ביותר ומהירה ביותר. כדאי להזהר מחברות שמציעות מחירי ריצפה שכן אלו לא חברות הובלה מקצועיות אלא אנשים פרטיים עם ציוד ברמה נמוכה.

לסיכום - אריזה היא אחד מהמרכיבים החשובים לפני צאתכם לדרך הדירה החדשה אך גם חשוב לבחור בחברת הובלות אמינה שתבצע הובלת דירה עם אריזה בצורה הטובה ביותר.
אני מקווה שמאמר הזה יעזור לכם – בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה