יום ראשון, 31 ביולי 2011

שלחויות עם תיאום טלפוני – כמה דקות מזמנכם והמעטפה על הקטנוע!

אז איך מאתרים חברת שליחויות טובה ואמינה?

אם מדובר על עבודה על בסיס יומי או שבועי קבוע ואפילו אם מדובר בעבודה חד פעמית, כמו בכל שוק - כדאי לעשות בדיקה טובה ולאתר חברות שליחויות אמינות ומוכרות.

להלן מספר טיפים שריכזנו עבורכם ויאפשרו לכם לאתר חברות שליחויות שתהיה אמינה וגם מקצועית, כמו שאתם יודעים, בחברות גדולות כדאי לבחור חברת שליחויות לעסקים לטווח ארוך, זה מאוד יעיל וזה יכול לחסוך זמן וכסף.
אז איך בעצם מתחילים לאתר חברה טובה:

 מה אתם באמת צריכים?
במידה ואתם חברה קטנה או גדולה חשבו מהם השירותים הדרושים לכם ורק לאחר מכן החלו לחפש חברה מתאימה, כדאי שתחפשו חברה המספקת שירותים המתאימים בדיוק לצריכם שלכם. וכן, הדברים אמורים גם כאשר אנו מדברים על שליחויות משפטיות

חפשו רק חברות שליחויות אשר מוכרת בתחום, דווקא אם מדובר על עבודה בטווח ארוך ולא על עבודה חד פעמית, חברה ותיקה יכולה להציע לכם מגוון שירותים וגם עלויות זולות יותר כדאי מאוד לוודא שחברת השליחויות מעניקה שירותים באזור מגוריכם שכן לא כל חברה עובדת בפריסה ארצית.

  אם אתם מחפשים חברה מקצועית למספר גדול של עבודת בקשו המלצות מלקוחות מרוצים, במקרים כאלה השקיעו מספר דקות לשיחות עם לקוחות שקיבלו שירותים הדומים לשירות הדרוש לכם.
חשוב וכדאי:  ערכו בדיקה קצרה באינטרנט, זה מאוד פשוט ואפשר לקבל חוות דעת של גולשים, לגלות פרטים נוספים על החברה כמו שירותים גרועים תביעות של לקוחות ועוד.

באמצעות  עריכת  השוואת מחירים בין מספר חברות, ארבעה עד חמישה חברות, בדקו את המחירים לכל מגוון השירותים: שליחויות דחופות (שליחויות מהיום למחר), שליחויות רגילות, שליחויות לאזורים מרוחקים, שליחויות גדולות.

במידה ואתם זקוקים לאחד מהשירותים האלה, כדאי לפנות אל החברה לבקש שירותים באופן קבוע. לקוחות קבועים המשתמשים בשירותי החברה באופן יומי או שבועי, זוכים להנחות משמעותיות. לכן, אם גם לכם אין זמן לבצע שליחויות  תנו לחברות המתמחות בנושא לעשות את זה בשבילכם.

סקר שוק הוא תמיד יעיל וכדאי. סקר שוק ירגיע את שאלותיך וכך תקבל את מירב המידע על שירות שליחויות. שיטה זו בטוחה:
החששות הם בעיקר מהלא נודע. אבל אחרי שמתרגלים לשירות שליחויות נהנים מיתרון המיידיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה