יום חמישי, 21 ביולי 2011

מנתח פלסטי – איך בוחרים בעצם?

מנתח פלסטי

עולם המודרני הביא אתו ערכים ותפיסות יופי מערביות ברובן, אשר משפיעות משמעותית על הצורה שבה אנו חושבים על גופנו ופנינו. המון אנשים בוחרים לעשות ניתוחים פלסטיים, גם אם הם לא רוצים להפוך להיות לגרסת אנושיות של בובות פלסטיק, אולי לפחות כדי לשפר קצת את מה שהטבע נתן להם.

חזה כבד וגדול יתר על המידה, עשוי לגרום נזק גופני ונפשי לנשים רבות. החזה הנשי הוא אמנם סמל לפריון ולמיניות אולם כאשר מדובר באיברים גדולים וכבדים, ובלתי פרופורציונאליים למבנה הגוף, הרי שמדובר במטרד מתמשך ובסבל גופני הכרוך בכאבי גב, גרד כאבים ופטריות בכפלים אשר מתחת לשדיים.

מצד שני חזה קטן נחשב לחסרון ולא סקסי בעבור גברים – דבר המשפיע על הביטחון העצמי אצל הרבה נשים.
לפני שנכנסים לחדר הניתוחים חשוב לבחור את האדם הנכון בגלל מורכבות ואופי הניתוח. מרבית הכירורגיה הפלסטית מתמקדת בהגדלת חזה לנשים אך לאחרונה הקטנת חזה גם תופסת תאוצה - בנוסף, גם הרמת חזה תופסת תאוצה ברחבי העולם.

מותר וכדאי לבקש ולראות תיק עבודות של הרופא שאצלו בחרתן לעבור את הניתוח, ככה תוכלו בקלות להתוודע ליכולתו ולראות תוצאות ניתוחים אשר ביצע בעבר.

טיפ קטן – לא להפעיל לחץ על הזרועות והחזה לאחר הניתוח מכיוון שהלחץ עלול לגרום לצלקות.
בבואכם לבחור מנתח פלסטי אל לכם להתרשם ממחירים ועלויות נמוכות באופן בולט מאשר אצל מנתחים אחרים, ולברר כי אין מדובר בשרלטנים. כל הניתוחים הפלסטיים אמורים להתבצע בבתי החולים תחת הרדמה מקומית או הרדמה כללית, בהתאם לסוג הניתוח, ולהחלטתו של המרדים והמטופל. לאחר הניתוח תישארו בהשגחה לפרק זמן מסוים, אשר משתנה בין הליך אחד למשנהו. אתם יכולים לראות את אותו התהליך בעצם בעת הצמדת אוזניים

חשוב לוודא כי למנתח פלסטי יש ותק ומספר שנות ניסיון לא מועטות, אשר יספקו לכם רגיעה ובטחון מסוים, כי מדובר באדם מקצועי ומיומן אשר תחת ידיו כבר חלפו מנותחים רבים. חשוב לברר טרם הפגישה הראשונה עם מנתח פלסטי אם פגישת הייעוץ והאבחון הינה ללא עלות, וכי לאחר הניתוח תזכו להשגחה וביקורות תכופות כפי שיחייב סוג הניתוח.
עם השיפורים הטכנולוגי ניתוחים פלסטיים הם דבר דיי פשוט לרופאים. חשוב לבחור ברופא הנכון.
בקרו באתר הבית של דוקטור אריק זרצקי מנתח פלסטי
המנתח הפלסטי של ישראל!
www.drarik.co.il

תגובה 1:

  1. כל כך הרבה מפורסמים, מתוך שאיפה לאידאל היופי בוחרים לשנות את תדמיתם עד כדי טרנספורמציה לבובות פלסטיק.
    עצוב לראות איך עולם הניתוחים הפלסטיים מתרחב על חשבון אותם חסרי הביטחון.
    רשלנות רפואית ברפואה פנימית

    השבמחק