יום ראשון, 24 ביולי 2011

מי עושה תוכנית עסקית??

תוכנית עסקית - זה כדאי

הקמתו של עסק חדש כרוכה בכל מיני פרוצדורות ובהתמודדות עם הבירוקרטיה של פתיחת תיק, רישומים למיניהם וכן הלאה. האם אתם מוכנים? לפני שמחליטים על הקמת עסק יש כמה דברים שכדאי לבדוק ולדעת.
שימוש בתוכנית עסקית מאפשר לתכנן בצורה מדויקת את השלבים הנכונים של העסק וכיצד תזרים המזומנים בטווח הקצר והארוך משתפר בצורה פלאית. כל מה שצריך לעשות זה להיעזר במומחים הנכונים לייעוץ עסקי.

תוכנית עסקית נכתבת על ידי מומחה מנוסה המצליח בשימוש דוחות החברה להבריא חברות או לתת חוות דעת נוספת על כיצד להתחיל הקמת חברה. התוכנית מביאה לידי ביטוי בסיס כלכלי, מצבכם בבנק ויחסיכם עימו, הערכות בנוגע לעלויות העסק, וכן להיצע ולביקוש של המוצר או השירות שברצונכם לספק.

כמו כן יש, להעריך את יכולתכם לשווק את עסקכם, להעריך במדויק את משאבי השיווק הנדרשים, וכמובן - חשובה הערכת רווחיות של העסק המתוכנן. כדי לשפר את יכולת השיווק שלכם ואת הרווחיות של העסק - תוכלו לקבל יעוץ עסקי.

מה מכילה תוכנית עסקית?
תוכנית עסקית תענה על תחומי העיסוק של העסק , תתמקד בהכרות עם היזמים , כיצד המוצר של אותו עסק ייעול , באיזו סביבה עסקית החברה פועלת , למי מיועד המוצר , כיצד פועלים לייצוב המוצר ואיך פונים לקהל היעד.

מאיפה מתחילים בעצם?
תוכנית עסקית נכתבת בפתיחתו של עסק חדש , באמצעות ייעוץ עסקי נכון מתזמנים בלוח זמנים מפורט עד הקמת העסק ולוח פעילות מתחילת הפעילות של העסק.

במצב שבו העסק הגיע לצומת קריטית – ירידה ברווחיות , עזיבת עובדים או קריסה כלכלית. רוב העסקים אינם פועלים במדיניות רווחת של תכנון מוקדם אלא במדיניות של שלבים. מומחים לייעוץ עסקי חברות בקשיים מנסות בשימוש בדוחות החברה לשנות דרכים בהם להפחית הפסדים ולהגדיל מכירות.

לסיכום – מתי יודעים כי אתה צריך ייעוץ עסקי?
העסק עומד במקום, אתה עובד קשה כל החודש ותזרים המזומנים שלך קטן? אתה זקוק לבניית תוכנית הבראה מסודרת? פעולות השיווק והקידום של העסק שלך לא מכניסות מכירות כמו בעבר .אתה לא עושה שיווק כי אתה לא בטוח איפה לפרסם? והאם זה כדאי בכלל? ייעוץ עסקי עם תוכנית עסקית היא הפתרון בשבילך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה