יום שלישי, 26 ביולי 2011

אילוף כלבים – החבר הטוב ביותר של האדם לומד להתנהג

מאלף כלבים

אתם חוזרים הביתה אחרי יום עבודה ובאמצע הסלון נחה לה שלולית שתן מתריסה. רקסי מציץ ממקום מושבו מתחת לשולחן ומסתכל עליכם בחשש. הכלב מוריד את האוזניים, כולו מכוון ולחוץ, ומנסה להימנע מכל קשר של מבט במבט. ישנה מסקנה מתבקשת אחת - רקסי הכלב יודע שהוא עשה משהו לא תקין, השאלה היא - אם הוא יודע, למה בכלל הוא עושה את זה?

מה עושים אם כך?
בימנו שלנו, בכל העידן המבטיח -עידן האינטרנט וכמובן, גם עידן הפורומים והמידע הפתוח, ניתן למצוא פורומים בתחום הכלבים, פשוט תקישו פורום כלבים וכו' בגוגל ותגלו. יש מידע מדהים שיכול לעזור לכם ולהפוך אתכם לסוג של מאלף את הכלב של עצמכם... עם זאת, כמובן, חשוב לזכור כי באינטרנט אפשר למצוא גם הרבה שיטות שהם לא ממש מקצועיות, בלשון המעטה. הרבה פעמים המידע הוא חלקי מאוד, וממש לא תמיד ברור מה באמת צריך לעשות.

כמו כן כל כלב הוא שונה כמובן, והצרכים של כל כלב שונים. יש לדוגמא כל מני כלבים שקולטים מהר יותר, ויש כאלה שהרבה יותר לאט, ישנם כלבלבים רגישים יותר ורגישים הרבה פחות, ישנם תרגילים שמתאימים ועובדים טוב יותר על כלב אחד אך לא על הכלב האחר. אלו דברים שחשוב להתייחס אליהם כאשר באים ומנסים ללמד את הכלב.

שיטות סותרות. הרבה פעמים המידע הוא חלקי ולא תמיד ברור. כמו כן כל כלב הוא שונה כמו כן, אין מי שיסביר בדיוק מה נדרש לשפר ואת מה יש לתקן. אחר ומדובר כאן לא באינטליגנציה בלבד אלא נדרש גם במגוון יכולות נוספות כמו אינטונציה ושפת גוף של מי שמבצע את התרגילים זה עלול להיות לא מספיק.

אז בחרתם מאלף כלבים מקצועי, מה עכשיו ?
על פי ניסיוננו הבחירה הנכונה של אילוף כלבים היא בחירה נכונה לא רק לבעלי הכלב, אלא גם, ובמרבית הפעמים המוחלטת- לאותו הכלב שאנו רוצים לאלף. האילוף של הכלבים נותן לכלבים את הידע וההבנה הברורה איך בדיוק חבמע אצ ההתנהגות שתהיה לא רק טובה להם, אלא גם בשביל הבעלים., שהרי, אם כלב נושך, הוא במרבית הפעמים יכול לספוג עונש, הוא יכול לקבל עונש באופן מכוון, (הבעלים מעיף אותו לחדר) או שלא (או בעיטה שהנתקף משחרר באופן אינסטקטיבי).



www.dogsm.co.il
בהצלחה!

תגובה 1:

  1. פרגולות בירושלים מספק מגוון פתרונות ומענה עבור: פרגולות בירושלים,דקים בירושלים,בניית פרגולות,פרגולות עץ גושני,072-2590223
    כל הפרטים והמידע שחיפשתם על בניית פרגולות עץ איכותיות, להרגשה ביתית גם מחוץ לבית. פנו אלינו היום להצעת מחיר משתלמת במיוחד לפרגולה או דק איכותי!
    הגג שלי - פרגולות בירושלים


    טל': 072-2590223

    אתר העסק: http://xn--5dbbjabxbtel1e5bgpk.com/

    השבמחק