יום רביעי, 20 ביולי 2011

קידום אתרים בגוגל - מה זה בכלל?

קידום אתרים בגוגל- להיות מספר 1!

בזמן האחרון אני שומע הרבה בעלי עסקים מדברים על כמה שחברת קידום אתרים כזו או אחרת עשתה להם טוב, כמה שאותה חברת קידום אתרים הפכה את האתר שלהם למצליח וכמה שהם מרוצים. בדקתי וחקרתי את העניין, ומה גיליתי? גיליתי עולם שלם של קישורים, מאמרים חסרי תוכן וחברות טובות יותר וטובות פחות.

למה הכוונה ב"קידום אתרים בגוגל"?
קידום אתרים בגוגל הוא תהליך מאוד ארוך, שבו אתם מגיעים למקומות גבוהים ויפים על פי מילות מפתח ספציפיות, כל מילת מפתח כזו מכניסה עוד תעבורה ועוד לקוחות פוטנציאליים לאתר שלכם, כל גולש שכזה יכול להפוך להיות לקוח שלכם – לקוחות = כסף, ועל כן, קידום אתרים - בין שמדובר על קידום אתרים בינלאומי או רק בישראל ובגוגל הופך אתכם בסופו של דבר למצליחים באינטרנט.

ולמה הכוונה ב"תוכן חסר תוכן"?
הרבה חברות קידום אתרים פשוט משתמשות בתכנים על מנת לקדם את האתר שלהם או את האתר של הלקוחות שלהם, מה הם עושים? הם הולכים וכותבים תכנים חסרי משמעות, כך לדוגמא, המאמר הזה נכתב נטו לצרכי קידום אתר מסוים (נחשו איזה אתר...), אני באמת מתאמץ לתת לכם איזשהו טיפ או משהו בעל ערך, אבל יש כל כך הרבה מידע ברשת בנושא קידום אתרים אורגני, שפשוט אין לי משהו מיוחד ומעניין להוסיף לכם, על כן, אני במהלך הפסקה הבאה אשוחח אתכם בנושאים כאלו ואחרים שפחות מוצאים מידע לגביהם ברשת.

על מה הולך הכסף של חברות קידום אתרים?
אוקיי, החלטתם לקדם את האתר שלכם, וחברות קידום אתרים מציעות לכם חבילות חודשיות על בסיס שנתי!
אתם מתבלבלים לרגע, מה? אתם שואלים?!??! אי אפשר לעשות קידום אתרים אורגני רק למשך חודש או חודשיים?

התשובה היא, לא! בגלל שרוב הכסף צריך ללכת לבניית משאבים ברשת האינטרנט, ואין ספק כי לרוב חברות קידום האתרים – בניית משאבים יקרה.

לדוגמא: 

בניית אתר חדש וגדול בתחום שלכם, רכישת דומיין, רכישת אחסון, רכישת תכנים ועוד ועוד ועוד.
בקיצור הרבה כסף יוצא החוצה בעת קידום האתר שלכם, ועל כן, אתם צריכים לדעת כי קידום אתרים אורגני הוא מרתון, ולא ריצה קצרה.
ולא, האנלוגיה הזו עדיין לא נחרשה ברשת:)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה