יום רביעי, 20 ביולי 2011

קופסת תכשיטים


קופסת תכשיטים




בקופסאות תכשיטים רבות מונחות בערימות עגילים לנשים, תליונים, טבעות אירוסין ויש מי שאפילו מאחסן טבעות נישואין. מטיבן של קופסאות תכשיטים להתפוצץ מתכולתן ולהפוך לערימה לא מוסברת של פיצ'פקס שמעורבבים יחד לכדי כדור אבנים צבעוני.

כדי לוודא שאנחנו מאכסנים רק את התכשיטים שאנחנו מתשמשים בהם חשוב לנצל הזדמנויות ולעשות סדר. טבעות אירוסין חשוב לשמור בנפרד במקום אחר ונגיש יותר כי אין דבר מבאס יותר מהעובדה כי טבעת האירוסין או טבעת הנישואין הלכה לאיבוד.

כדי לסדר את קופסת התכשיטים מומלץ לשפוך אותה על המיטה ולהתחיל למיין אותה מיין על פי סדר העדיפות- עגילים לנשים, צמידים, טבעות, תליונים לגברים ולתיונים לנשים. אחרי שוידאנו שהכול נשפך על המיטה יש לבצע מיון מדוקדק ולחבר אותם לזוגות. מדובר בתהליך ארוך אשר דורש זמן רב ולכן אין טעם לבצע סידור של קופסת תכשיטים בלחץ או תוך כדי עבודות הבית האחרות.. חשוב כמובן להפריד את התכשיטים שלו ולשה כדי למנוע מריבות בעתיד כשפריט יקר ערך כמו שרשרת או תליונים לנשים הולך לאיבוד.

לאחר המיון הקפדני וההפרדה של התכשיטים תהיה לכם תחושה שיש לכם חנות תכשיטים קטנה בבית. עכשיו אחרי שנהנו מהתחושה שיש לנו הרבה פריטים מנצנצים כמו תליונים לגברים עגילים לנשים  ושרשראות וצמידים, חשוב להניח אותם בקופסת תכשיטים בצורה כזו שבה הפריטים אשר בהם אנחנו משתמשים בתדירות גבוהה יותר יהיו נוחים לשליפה בשעת  הצורך. את הפריטים הגדולים יותר כמו שרשראות ושעונים יש להניח בתחתית הקופסא ופריטים קטנים יותר כמו טבעות נישואין, עגילים לנשים וטבעות אירוסין יש להניח מעל.

סידור קופסת התכשיטים הוא הזדמנות נהדרת להחליף אותה. יש לו מעט קופסאות תכשיטים מודולאריות שמאפשרות להכניס בסדר ובארגון את טבעות האירוסין, תליונים לנשים, עגילים וצמידים. ברבות מהקופסאות יש תאים קטנים בהם תוכלו להניח בצורה מסודרת גם טבעות אירוסין וטבעות נישואין מבלי החשש הכבד שהן תלכנה לאיבוד
מדובר בתהליך אשר יכול להוציא מהדעת אבל תחשבו על האושר והכיף הגדול שבמציאת פריטי ויאנטג' שאימא נתנה לנו או סבתא הורישה לנו. אין אושר גדול לחובבת אופנה באשר היא למצוא טבעת אירוסין ישנה של סבתא או עגילים לנשים משנות ה- 20 המוקדמות של המאה הקודמת שהיו שייכות לסבתא
נכתב על ידי צוות גיספן טבעות אירוסין

www.gispan-online.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה